Ilknnur55 Normal doğum istiyorum allah izin verirse 32 haftalığız şubat başı doğum olucak görünüyor kaçıncı haftada normal doğum yapan oldu???
Ozlem2904 Ilknnur55 sanirim o biraz bebegin gelmek istemesine ve sizin cati genisliginizle alakali :) benim dr um 38 39da cati muaynesi yapariz dedi ama başi buyukmus bebegimin 37.haftada daha net bisey derim 40i beklerse eger normal dogum zor dedi
Ilknnur55 Ozlem2904 hayırlısı olsun benim bundan önce 22 haftalık erken doğan ikizlerim var acaba bunlar kaçta gelir diye merakdayım açıkcası
2melekannesi_ Ilknnur55 benim de 22 haftalık ikiz doğumum var şuan 37haftalığız kızımda henüz doğum belirtisi yok
2melekannesi_ Ilknnur55 benim birinin suyu bitmişti karnımdayken kalbi durmuştu zaten diğeri de 6 gün yaşadı inşallah cennette buluşmak nasip olur🤲🏻
Duuyguum Ilknnur55 benim de ilk Doğum. Normal bunda şimdilik normal gidiyor inşallah 32 haftamdayım oğlum tam 39 da doğdu ama kızım kaçta gelecek bende merak ediyorum sanki erken gelecek gibi hissediyorum