izmirlitazeanne Memnun kaldınız mı ? Hijyen açısından nasıldı? Ebeler nasıldı? Kaç refakatçi kalabiliyor
Ezzo izmirlitazeanne ben de merak ediyorum. İlk gebeliğimde Aylin hanıma gitmiştim ama doğumu başka yerde yaptım. Doğum ücretleri nasıl acaba
Ilaydaozkan8 izmirlitazeanne senelerdir bildiğim bir doktor zaten Aylin hanım çoğu tanıdığımda kendisinde doğum yaptı memnun olmayan görmedim bende şuan ilgisinden memnunum doğumu da orada yapacağım inşallah tavsiye ediyorum en son doğum ücreti 4700 falandı galiba ama illaha ki 2022 yılında zamlanır randevu ücreti 215₺
izmirlitazeanne Ezzo herşey o kadar zamlandı ki 😓 kim bilir ne kadar bende konuşmadım fiyat henüz. Benim doktorum dışardan. Ama hastaneyi ebelerini merak ediyorum. Normal doğum olursa doktordan bile daha önemli ebeler bana öyle geliyor yani
izmirlitazeanne Ilaydaozkan8 refakatçi sayısını falan biliyor musunuz hiç konuştunuz mu. 🥰 ebeler hakkında bilginiz var mj
poyrazinannesi3547 Ablam yapmıştı 2 doğumunuda Aylin barbaros var çok memnundu ben 9 eylül üniversitesi hastanesine gidiyorum