Baburhulya Yarıya geldim bende hala mide bulantısı kusma devam ediyor olan varmı aranızda varsa bu çözümünuz varmı
YagmurEnsari Baburhulya Canım doktoruna kontrole gittiğinde mide bulantısı için ilaç iste mutlaka verir :) ben 37 +0 oldum hala mide bulantısı ve yanma var :( sanırım bi çözüm yok :(
dilara_cinar99 Baburhulya canım bende 25. Haftaya giricem daha yeni yeni geçiyor prillam kullandım ben o biraz iyi geldi doktorundan isteyebilirsin☺️
Husna2734 Baburhulya canm Dr mide bulantısı için ilaç işte ben günde bir tane alıyorum rahatlıyorum aynı haftadayiz😊
Gulcansckn Baburhulya 22+1 olduk bugün. Benim bulantılar bir kaç hafta önce geçti, şimdi öyle ara ara yine oluyor ama ilk baştaki kadar çok değil.
Baburhulya dilara_cinar99 benimde var kullanıyorum sadece hafifletiyor o kadar kotu koku almayim hemen geliyo
Baburhulya Husna2734 Allah yardımcın olsun ya ilkde böyle değildim buda hiç bir şey yiyemiyorum sürekli geliyor
Husna2734 Baburhulya canım gece yatarken al iki tane ben 18. Haftaya kadar su bile içemiyordum çok şükür hafifledi şimdi ilacı öğleden sonra çok oluyor benim bulantım öyle alıyorum hafifletiyor çok şükür ❤️
nazliaynaci 23.haftamdayım hamileliğimin başından beri prilam kullanıyorum bana çok iyi geldi doktoruna bir danış istersen
dilara_cinar99 Baburhulya Ben ilk aylar zofer kullanıyordum son zamanlar prillama geçtim sonra tamamen bitti ilaç işi ☺️