Burcinhangul Kızlar sata göre 6+2 ama keseye göre 4+2 normal mi yoksa geç döllenme falan mı çok merak ettim birde çok şükür hiç bı belirtim yok sadece inanılmaz basım dönüyor benim gibi olan var mı
izmirlitazeanne Burcinhangul belirti olmaması normal. Geç döllenmedir :) hayırlı olsun sağlıkla gelsin
Lavantakokusu Burcinhangul geç döllenme olabilir, benimde sadece adet ağrısı gibi ağrım vardı ne mide bulantısı ne birşey. 7 haftalık olduğumda nevrim döndü. Mide bulantısı vs herşey o zaman başladı. İnşallah sizin böyle devam eder 🌸 Sağlıkla…
Burcinhangul Lavantakokusu Lavantakokusu benimde sadece kasık ağrım ve baş dönmem var ben sipayi 6 haftalık sanıyordum şaşırttı beni 🥰