Gamzekesererdem 34+3 haftalık hamileyim bir iki damla kanama gelmis. idrarımda falan gelen bi kanama yok neden olabilir hastaneye gitmeli miyim korktum bian daha önce hiç olmadı çünkü bugün çok yordum kendimi ondan olabilir mi acaba
Sude-96 Gamzekesererdem hastaneye gidin bence en kısa zamanda kanama gebelikte iyi değil Allah korusun bu haftalardada olmamalı ben olsam hemen giderdim
DenizBilge Gamzekesererdem hemen acile git canım ya da doktorunun Numarası varsa hemen ulaş. Kanamanın hiçbir türü normal değildir.
Gamzekesererdem Gittim acile alttan muayene etti ebe nstye bağladılar tansiyon falan baktılar bı sorun yok dediler inşallah yoktur