ElifDogan hayır gayet iyi almış ama bana kalırsa bir başka doktora git derim 38 de 3800 doğurdum ben ama erkek bebek icin sağlıklı normal bebek şuan 30 haftalık ikinciye hamileyim tansiyon hastalığım var pırlantada yaşlanma yapabiliyormuş doktorum korkma dedi bana kalırsa sezeryan için seni biraz korkutmuş gibi