Nurmittttnur rahatsızlanınca nöbetçi doktora gittim doktor 11 haftada yüksek ihtimalle erkek dedi 13 haftamda bugün kendi doktoruma gittim oda erkek dedi yanılma olabilirmi kızlar
ozge07070 Nurmittttnur canım 12+6 da banada doktorum %80 erkek dedi çıkıntı gösterdi bu haftalarda kızla erkeğin çıkıntısı aynı olur dedi 17+0 da kontrole gittiğimde %100 kız dedi