Avukat_Anne Selam kızlar doğumum 15 aralıkta olacak ve ben heyecandan artık uyuyamıyorum siz de durumlar nasıll💕
kahvesever__ Avukat_Anne ne güzel yıl başından önce evladınızı kucanıza alacaksınız 🙃🙂🙃 daha bana çok var ya doğuma
Valeria Avukat_Anne sağlıkla gelsin🙏🏼 Benim de sancılar başladı uyuyamıyorum burda vakit geçirneye çalışıyorum şu an🙈
Toprak_hira59 Avukat_Anne bende aynı durumdayım 15 aralıkta sezaryen olucam uyku uyuyamiyorum saatler hatta dakikalar gecmiyor 😏
Avukat_Anne kahvesever__ o çok dediğin zaman emin ol bir anda geçiyor şu an hem stres hem kaygı hem heyecan tüm duyguları bir anda yaşıyorum bir yandan tekmelerini özleyeceğim diyorum bir yandan doğsa da görsem sevsem ve tek kişilik vücuduma geri dönsem diyorum 😂
kahvesever__ Valeria sağlıkla gelir inşallah zamanında geceleri herkes öyle sanırım kimse uyanıyor bende uyanıyorum neden oluyor anlamıyorum
Valeria kahvesever__ valla benim bugüne kadar hiç sancım yoktu nst’de bile. Doğum başlıyo diye düşünüyorum, ebemiz dinlenmemi söyledi sabaha kadar dayanırsam iyi🙏🏼🙏🏼
kahvesever__ Valeria hayırlısı olur 👍 inşallah 🙏 hayırlı doğumlarınız olsun rabbim evladınızı kucanıza almayı nasip etsin