Beyzatkl Kızlar ben dayanamayıp tost yapıp yedim tabi sucuklu arada bir yiyorum yani hamileligimin başından beri 37 haftalığım bu zamana kadar bi sorun olmadı ama acaba olur mu başına böyle bişi gelen var mı
Deniz2961 Beyzatkl cnm cok sakınmamak lzm diye dusunuyorum doktrm bna sunu yeme bunu yeme hıc demedi 32 hftlıgm
Burcuu58 Beyzatkl ben hersey yedim salama kadar sknti olmaz merak etme :) bebegim suan 2 aylik yaramaz :))
sudamlasi Beyzatkl sucuk güzel piştikten sonra sorun olmuyo canım yeterki güzel pişsin ve abartmadan yemek gerekli😊
Bskrt Beyzatkl bir kereden bişey olmaz çok sakınmayın bence ☺️ Bazıları sürekli dışardan yiyor hamileliği boyunca bşy olmuyor Ama tekrar yaparsanız tost makinesnde kızartın sucukları öyle içine koyun
Elcnerdgn Valla canım her hafta kendim bir kangal sucuk bitiriyorum hamileliğimin basından beri ama tabi pişirip hatta yağına ekmek banıyorum 🤭🤭
zehracinar Elcnerdgn Ama hayır yaa 🤦🏻♀️Şimdi gidip kangal sucuk alıp bide iki tane ekmek alıp hepsini yicem 😂zaten acıkmıştım 😂🤤
Mariaisa Beyzatkl yok canım ne olacak bebişin bol bol besleniyor 😅 valla hergün yiyordum ilk gebeliğimde bazen sabah akşam 😬 çünkü bulantılarım olurdu kuru şeyler daha çok yiyebilirdim. Çok şükür bebişim sağ Salim doğdu hiç bir sıkıntı olmadı
Seda_Kptn Beyzatkl ohoo ben hiç bişeyden eksik kalmadım herşeyi yedim onu bunu yeme diye bişey demedi doktorum demir kalsiyum ağırlıklı şeyler ye dedi bende herşeyden yiyorum canın istediyse yiceksin 😀
Seda_Kptn Neslihansezen61 tostun değil canım sucuk için öyle telaşlanmış doktorlar pek önermiyor ya öyle şeyleri