Ilk_anneligim Kızlar 12 haftalık hamileyim. Grip oldum ama bugün dişlerim kaşıntıdan ve ağrıdan duramıyorum. Çok sızlıyor. Bebek fen dolayi mi böyle olan var mı ne kullanmam gerekir acaba
Ozgrwili Ilk_anneligim bendede ayni ga paradontax aldim kullaniyorum gunde 2 kez sabah aksam fircaliyorum biraz rahatlatiyo
kirpapatyasii1 Ilk_anneligim Canim bende de vardı yeteri kadar vitamin almazsan bebek diş minelerinden beslemiyormuş o yüzden ağrı yapıyor olabilir doktorun sana vitamin ilacı kan ilacı vermedi mi kullandığın zaman diş ağrın falan olmuyor Allah yardımcın olsun walla diş ağrısı çok zor gerçkten 🤲
Blossom Ilk_anneligim Gebelikte dişler ve diş etleri çok etkileniyor. Diş etlerin için paradontax kullanmanı tavsiye ederim. Kalsiyum içeren yiyecekleri tüketmelisin bir de.
Kelebekbusra Ilk_anneligim doktoruna sormanı tavsıye ederım burda kısıye gore olan seyler oldugından doktorun sen ve bebegıne ozel dıyecektr gecmıs olsun maalesef ılk 3 ay bır sey yapamazlar 20. Haftam gece dısım agrıyor paroldan baska bırsey kullanmam yasak onuda doktorum dedı buraya bakma lutfen doktoruna danıs