bezelyemom her bez her bebeğe iyi gelmeyebilir . bez çok iyi olur ama kalıbı çocuğunuz vücut yapısına uymaz taşma yapar , alerji yapar vs bence sadece 1 paket alın ilk etapta . kar edelim derken elinizde patlayabilir . bende çok istiyorum şimdiden alayım ama 😂😂 bi de çok hızlı büyüyolarlar . benim oğlum 2.5 yaşında unuttum bile 1 numarayı ne kadar ve ne zamana kadar kullandık . sleepyden şaşmam ama