Kızlar ben kendimi bildim bileli takıntılı bir insanım.
En basiti kapalı ortam da duramıyorum. Şuan 12 haftalık hamileyim ve nezle oldum burnumun bir tarafı kapalı. Bu sabah nefes alamıyorum diye ağlayarak uyandım. Geceleri uyuyamıyorum. Çok uykum var ama dalamiyorum. Sanki canım darlaniyor boğazım düğümleniyor. Nefes almadığımı düşününce.. burun tıkanıklığı için çözüm öneriniz var mı? Bu arada burnumda eğrilik vardı bir tarafı zaten kapalı gibiydi tamamen kapanınca darlaniyorum. 😢😢