Dilek62 İyi geceler kızlar midem kaç gecedir midem cok yanıyor 25 haftalık olduk uyuyamıyorum hiç o kadar uykum geliyor ki yatağa girip uzandığım an şiddetleniyor ne yapabilirim 😞
kahvesever__ Dilek62 ben de 2 gün çok çektim süt 🥛 içtim ve muz yemiştim bana iyi gelmişti doktorum tatil de olduğu için gidemiyordum
gldndal Bende 25 haftalık gebeyim çok sıkıştığım durumlar da gaviscon içiyorum. Gün içinde leblebi yiyorum çok faydasi oluyor ayrıca d vitamini kullanıyorsan mutlaka sabah kahvaltisi ederken arada al oda yanma yapıyor
Dilek62 gldndal teşekkürler evet bi kaç vitamin kullanıyorum ama öğlen alıyorum daha erken mi içmem lazım acaba
Mavimsihanim Gaviscon iç direk hiç bekleme 🙋🏼♀️ ne çektim mide yanmasından ne denediysem nafile 🤦🏼♀️ yastığı çift kullan başın dik olsun mutlaka, biraz yürüyüş yap, salatalık madensuyu yeşil elma havuç bunlardan herhangi birini tüket yürürken, sakinleştirir.
Dilek62 Mavimsihanim çok teşekkürler zaten kaç gecedir koltuğa basımı yaslayıp uyuya kalıyorum 😞 söylediklerinizi deniycem bugün
Anne3434_ Dilek62 canım bir tatlı kaşığı karbonatı bol suyla iç 5 dkka uzanma dik dur anında kesiyor bimdekini deneyebilirsin normal marketlerde satılan kesmemişti benimkini sanırım bayat oluyorlar aldığında da ağzı kapalı kavanoza koy karbonatı hava alırsa etkisi kalmıyor
Burcinkar çok çektim mide yanmasindan gaviscon süt vs ne içtiydem ise yaramadi , bende ise yarayan tek surup rennie duo oldu. Tek kaşık aldigimda bile aninda kesiliyor. Doktorunuza danisarak kullanabilirsiniz.