Fulyay45 Dlkkoge benim öğrencilerim vardı ikizlerdi Asel ve arel çok hoşuma gidiyordu isimleri çok güzel bence çok yakışıyor
caglaby Kvsr96 karar verdiniz mi? ben de Arel düşünüyorum. Siz sormuşken ben de sorayım Arel ismi nasıl? fikir alayım ben de yazan arkadaşlardan 😊
Kvsr96 caglaby kesinleşti artık isimli eşyaları bile yaptırdık inşallah sağlıcakla kullanmak nasip olur Arel ismini eşim istedi anlamıda çok hoş Temiz ve dürüst demek bence koyabilirsiniz biz çok sevdik 😍
caglaby Kvsr96 Fikir benden çıktı ama eşim baya sahiplendi çok istiyor Arel ismini. Sanırım biz de Arel koyacağız. Allah sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin 💕
HeyMommy Oğlum olursa asil koyacaktım. İkisi de nasip olmadı ☺️ Arkadaşımda arel koy diyordu. Diğer arkadaşımda yanımda hayır bunu koycak hayır bunu koycak diye tatlı tatlı tartışıyolardı. Hangisini koyarsan koy ikiside çokkk güzel isimler 🥲🙏🏼