Asyaburcin Arkadaşlar sezeryan doğum yapacaklar kaç hafta erken alıyorlar 40 haftaya kıyasen bazıları 14 gün diyor bazıları 10 gün diyor falan merak ettim bu arada 2. Sezeryan olucak benim.
Asyaburcin -Arya- ilk olanlarda 39 a kadar bekletiyorlar sanırım ama ikincide direk 38 de alırmı acaba dedim
dudininannesi Asyaburcin 6 gün sonra 38 haftalık oluyoruz bende merak ediyorum acaba ne zaman verecek.
MMmerve_ Asyaburcin benım ılk gebelıgımde 38+2de aldı doktorum hem suyum azalmıstı hemde kordon ıkı kez dolanmıstı
Minaminisi Asyaburcin ilk gebeliğimde 41.haftada mecburi sez oldum. Miadı dolan gebelikti. Şimdi 37+3 oldum 2.gebelik. Herşey yolunda 39-40 gibi alırım diyor doktorum. Normal gelme ihtimali de var normal istemiyorum.
ikibebekannesi35 Asyaburcin Benim ilk doğumum sez oldu iri bir bebek demişti doktor 38+5 de almıştı ikinciyide 40 a kadsr beklemem alırım 38 de dedi normal doğum yapamazsın tehlikesi büyük erken hamile kalmışsın en az 5 yıl rahim kendini toparlamazsa bebeğide seni de kaybederim doğumda aksi durumda deid
Toprak_hira59 Asyaburcin ilk sezaryenim 37+4 te olmustu simdi ikinci sezaryenim de 37+4 te olucak gününü kendimiz istedik
2cocukannesiiii Toprak_hira59 neden kendiniz istediğiniz, bende 37de alınmasını istiyorum ama doktoruma henüz söyleyemedim 34 haftalık şuanda yarin 35 olacağım
Toprak_hira59 2cocukannesiiii herhangi bi ozel sebebi yok aslinda ablasida 37.4 te dogmustu hic bi sıkıntı olmamisti buda oyle olsun dedik
2cocukannesiiii Toprak_hira59 benim doktorum 39da alırız diyor 🤦🏼♀️ haftaya tekrar kontrolüm var bende dile getirmek istiyorum ama Çekindim biraz karşı çıkar vs. Diye
Toprak_hira59 2cocukannesiiii cogu doktorlar 38 hatta 39 dan once almaya karsiymis ama bizim doktorumuz 37 ustunde alıyor bebegin durumuna gore