Selam güzel anneler ve anne adayları
39+3 haftalık hamileyim takibim gata da yapılıyor ama hiç aklıma gelipte sormadım doğum süreci nasıl işliyor odalar tek kişilik mi vs. Duyduklarımın yalancısıyım orda doğum yapan var mı nasıl oluyor odalar tek kişilik mi refakatçi alınıyor mu
Bir de hastane çantası yapma sadece lazım olanları al çalıyorlar falan diye her kafadan Bi ses çıkıyor ne diyorsunuz var mı böyle bir durum. Tecrübeli anneler bilgi verir misiniz