Karnım 2-3 hafta önce düşmüştü onunla birlikte ayaklarım çok şişmeye başladı 37+4 de oğluşum geldi yanımıza anlarsın zaten normal doğum ise düzenli sancı geliyor bir de doğum yaptığım günün öncesinde nisan geldi hemen doktoruma ulaştım sancı sayar kullandım 7 dakikaya düşünce sancılar hastahaneye geçtik hop diye gece 1 gibi sabah 7 de yanımıza geldi oğlumuz