Ezzo ben normal bir çamaşırcıdan belden dolanan korse almıştım. 9 yıl önce sez oldum. Korsemin belli bir markası yok, alttan giyilen değil ama belden doluyosun önden cırt cırtlı çok kullanışlı. Şimdi aynısı e bebekte var ovli marka olarak satılıyor. Doğum şekliniz ne olursa olsun mutlaka kullanın korse çok işe yarıyor. Ben sez 2.günü kullanmaya başlamıştım hemen doktorumun tavsiyesiyle.