

Nerden başlayacağımı bilmiyorum
Uzun bir serüven saatler sonra bitiyor aynı bedende son saatlerimiz☹️3. Evlat olmasına rağmen değişik duygular içerisindeyim.Sebebi uzun bir ara vermem mi oldu bilmiyorum 🤷♀️Zor bir hamilelik geçirdim.ard arda geçirdiğim düşükler,kürtajlar …kanamalar, kan sulandırıcı iğneler,düşük önleyici iğneler,mide bulantıları, enfeksiyoooonnnn, kasık ağrıları,sırt ağrıları,ve asla ilerlemeyeceğini düşündüğüm gebelik idi benim için.Ve düşünün korunarak hamile kaldım 😅Ama Rabbim yaşasın dedi.Umut olsun sizede yaşadıklarım.❤️Rabbim ol der ise herşey oluyor önemli olan tevekkül etmek🤲🏻Rabbim isteyenlerin kucağını boş bırakmasın inşallah🤲🏻Rabbim hayırlı zamanda hayırlı evlat nasip etsin tüm isteyenlere inşallah 🤲🏻Zamanı vardır güzel anneler vakti zamanı geldiğinde sabır ile inşallah kucaklarınız Allah’ın izni ile boş kalmayacak ❤️Evetttt işte böyle…Narkoz ağrılar vs biraz hafiflediğimde doğum hikayemi de yazarım inşallah.Cevap gelirde bu posta cevap veremezsem de hakkınızı helal edin.Hepinizi Rabbime emanet ediyorum 🤲🏻