Cnm benimde aynıydı 47 çıktı sonra kanama oldu kimyasal gebelik dedi doktor sonra 1 -1,5 ay sonra hamile kaldım son 6 günüm kaldı doğuma kendini gebeymişsin gibi düşünme ki üzülme nasip bekle 4 5 gün kadar en fazla sonra tekrar test yap gebeysen zaten değerin çok fazla çıkacaktır