Hulde Kafası 2-3 hafta önde gidip normal yapan var mı acaba yoksa sezeryan mi oluyor? Daha henüz doktorumla konusmadik Allah nasip ederse diğer kontrol de sorucam merak edip buraya yazdım .
Selma61 Hulde benim ilk hamileliğimde banada kafası 1hafta önden gidiyor koca kafalı bebek diyip duruyodu ağlıyordum bnde çok şükür birşey yoktu herşey normaldi ve normal doğum yaptım birşey olmaz Allah’ın izniyle dua et bol bol🤲📿
diamond2635 Hulde benim de iki hafta önden gidiyor kafası büyük olacak yapısal olarak dedi doktorum.Sezaryen olacağı için sorun trşkil etmez demişti.