Ozlem2206 Kızlar 25.haftadayız akşamüstü soluma uzanırken hafif rahatsızlık hissettim sırtüstü döndüm bide baktımki karnım çok yamulmuş sol tarafım şişmiş ilk defa böyle net gördüm dışardan bi dk olmadan düzeltti kendini hemen dönünce normal mi bu
alyabebekkk Ozlem2206 sol tarafına geçmiştir canım benimde hep sol tarafım şişiktir hareketleride hep orada
Hilalusenmes Ozlem2206 çoğunlukla soluna yat , soluna yatmadığın zaman sağına yat,sırt üstü yatma önerilmiyor bebek rahatsız oluyor
Anneyim42 Ozlem2206 benim dışarıdan belli olduğundan beri hep sağ da hiç değişmiyor yerini desem yeridir
Ozlem2206 Hilalusenmes haklısınız ama bazen sırtım çatlıyor rahat etmek için azda olsa yatıyorum öyle 😣
Ozlem2206 qencannee ahaha yaramazlık yapıyor😀benim hala dışardan anlaşılmıyo hamile olduğum sadece yatınca çıkıyor karnım☺️
Rainbow0126 Normal. Sadece hep aynı bölgede durup pozisyon değiştirmezse kasları gelişmeyebiliyormuş. Sizinki 1 dakikada düzelmiş zaten:) bi sağa geçsin bi sola napaın yavrucak volta atıp gün sayıyodur 😂
Ozlem2206 Rainbow0126 anası kurban olsun ona🥰 ben sadece yalancı kasılma diyolarya böyle bi yerde toplanmasına ondan endişe ettim
minikayak2-6 Mirket benimde 16. Haftadan beri oluyor ilk çok korkmuştum kaç kere doktora gittim normal dedi baktı ti. Bazen sağ sol ortada toplanıyor sertleşiyor önceden aadwce sabahları oluyordu şimdi gün içinde de oluyor 19+6yız. Hatta hala korkuyorum normal mi bu kasılma mı diye ağrı sancı yok hareketlerini de hissediyorum zaten artık
Rainbow0126 alyabebekkk yani demek istediğim toplanması sağda olabilir hep. Ama solda hiç hareket hisset miyor musunuz?
Busra2013 Ozlem2206 benımkıde hep sagda toplanıo baktım toplanmıs yon degısturıom elımle suvazlıom 10 sanıyede degıstırıo yerınu😂
alyabebekkk Rainbow0126 çok çok nadir diğer tarafta hissediyorum genelde hep solda ve karnımın altında hissediyorum döndüğü için
Rainbow0126 alyabebekkk benim kuzenimin bebeği sadece sağ tarafta kalmış. 7. Aydan doğana kadar hiç kıpırdamamış ve çocukta kas yetersizliğine bağlı bir çok engel oluştu. Fizik tedaviyle ilerleme sağladı ancak gelişim geriliği gösteriyor bebek. Doktor da bunun sebebinin anne karnında sıkışmaya bağlı hareketsizlik olduğunu söylemiş. Sizin bebek arada da olsa hareket ettiği için sorun yaşamazsınız diye düşünüyorum