Aysununannesi00 zynperd bi gelir bir geçer canm yastığın alçaksa yükselt yatak odanın kapısnı kapatıyrsan açık bırak bu biraz da olsa seni rahatlatır
Rainbow0126 zynperd bir gün iyiyim bir gün çok kötü. En azından kış annesiyiz boş ver canım. Bu nefes sorununu yazın yaşayan arkadaşım vardı. Ay çok çok daha kötüydü. Biz yine şükredelim :)
Deletedmom154 zynperd ben 16 haftalığım bende de var birdde astim hastalığımda var.Buhar makineleri var bulabiliyorsanuz bakin derim.Evin petekli ise su koy.Odani havalandir.