İyi geceler arkadaşlar ben 15 haftalık hamileyim benim bildiğime göre 3 ay 3 haftalık olmuş oluyorum 1 hafta sonra 4 aya giricez. Ama instagramin happy mom sayfasında gördüm 14-17 hafta arası 4 ay oluyormuş ona gore de şu an 4 ay bir haftalık olmuş oluyorum. Sizce hangisi doğru kafam karıştı