melekanesi Yedikleriniz süt yapabilir ama gaz yapıp yapmadığını da araştırıp öyle yiyin derim..
Mesela ben yoğurt yersem içine kimyon ekliyorum gaz yapmayı minimuma indirmek için.
Süt , yoğurt , mısır , nohut , fasülye, brokoli , karnabahar , lahana , kahve , baharatlı yiyecekler ,portakal , mandalina gibi narenciye grubu gaz yapıyor ve bebeğe geçiyor hepsi..bir de ikiz bebek sahibisiniz , sizi de bebekleri de zorlamasın.2. haftadan sonra gaz problemi fazlasıyla artıyor.
Benim doktorum günde 3 lt su , roka dereotu kısacası bol yeşillik önermişti.Harici Cennet hurması hem sütünüzü hemde kalitesini artırır.