Blueedreamssx Kızlar 39+5 haftalığım az önce iç çamaşırımda ıslaklığın olduğunu fark ettim ve büyük bir parça sarıya kaçan akıntının geldiğini fark ettim sizce doğum belirtileri olabilir mi birde bebeği baya aşağıda hissettim bugün
Semaguler Blueedreamssx canım ben nişanı sarı mı bilemem ama suyumla nişanım bir ansa geldi önce su bir kaç saat sonra nişanda geldi ama kanlıydı benimki
Blueedreamssx Semaguler bende emin olamadım iç çamaşırımı değiştirdim bakalım sabaha kadar bir ıslaklık olacak mı
Semaguler Blueedreamssx canım bak sabaha kasar degil benim ki az as gelmeye başladı ama bariz belliydi iç camasırım ıslanıyordu peçete koydum oecetem baya ıslak tı sızıntı da olsa gelip durur dikkat et
Semaguler Blueedreamssx hayırlısıyla sağ sağlım kucağına al peki bir şey sorucam his ettin mi içinde bir şeyin böyle patladığını hani nasıl desem ben suyum patlayınca bir anlık bir şey hissetim