ruya_2993 ilk defa böyle saçma bisey duyuyorum 🙄 bende de herşey yolundaydı çatı muaynesi normaldi, boyum 1.72 bu arada. Ama 41.haftaya girdiğim halde bebeğim gelmedi bi baktık ki meğer kocaman bi varis doğum kanalını kapatmış. Tekrar bakılsaydı farkedilip 41.haftaya kadar bosuna beklemezdim. İnsallah sorunsuz tamamlarsınız sürecinizi. Bi avazda sağlıcakla kavuşun. Ama muayene etmemesine şaşırdım gerçekten.