2bebisli 2 yaşında bı oğlum var ismi Ozan Ali 22 haftalık hamileyim bı oğlumuz daha olacak Allah’ın izniyle daha isim bulamadık uyumlu olsun diyoruz ama bulamıyoruz isim önerilerinizi alalım
yigitaslaninannesi_ 2bebisli 23 . Haftadayız biz de ☺️ Bizim de Allah nasip ederse inşallah oğlumuz olacak adını yiğit Aslan koyacağız ☺️
cancuu59 Merhaba. Bizde isme 34 üncü haftada karar verdik. Bu zamana kadar içime sinen bi isim olmamıştı. Allah kısmet ederse URAS ❤️ olacak.