mercimeginannesiiii MMmerve_ Benim 19. Haftada çok fazlaydı hatta ay n’oluyo moduna girmiştim. Şu an 20. Haftaya girdim daha az. Her geçen gün farklı oluyor.
Zehra9616 MMmerve_ 14 te hissettim ben 16 dan sonra araliksiz hareket etti ama su 2 gundur 26+5 okadar azaldiki kustu sanirim😂
BusrAras- MMmerve_ bende 19 haftaya girdim ara ara oluyor genelde 24den sonra sık sık hissediyosunuz😊
MMmerve_ kahvesever__ bende hareket oldukca gaz oluyo sızdede oluyomu pekı? Bıde hep solumda hıssedıyorum ben
MMmerve_ mercimeginannesiiii benım gaz cok fazla oluyo. Sol tarafım atıyo sureklı doktor ayakları sol ust kısımda asagı kafası demıstı gecen hafta gıttıgımde
kahvesever__ MMmerve_ valla ben solucan gibi hissetim ilk öylede devam ediyor gaz falanda olmuyor sağda solda karnımın her yerinde hissettim
Muno22 MMmerve_ bendee 19 haftamda hıssettım uc gundur ara ara oluyo hareketler akşamları hıssedıyorum daha cok yatarken
Muno22 MMmerve_ benım hamıle oldugumu ogrendıgımden beri buyume halındeler normlde ıc çamaşırlarım büyük gelırdı suan dolduruyo bazen agır bıle gelıyo banada🙈
MMmerve_ mercimeginannesiiii benım ılk gebelıgımde gece bıle hıc durmazdı buda kız ama cok hareketlı degıl gecede bıkac pıt pıt oluyo genelde meyve yıyınce vajınama baskı halınde tık tık vakumluyo gıbı bıde sol ust kısmı attırıyo
mercimeginannesiiii MMmerve_ Yaa çok tatlı değiller mi?🥰 Kız da olsa her gebelik farklı oluyor hareketlerini hissediyorsanız bence sorun etmeyin. Bu haftalarda hiç hissetmeyeler bile var.