Gece_mavim0 https://resimyukle.io/r/HF2DJQLIvt Kızlaarr cinsiyet tahminleri alayıımm 11+6dan selamlar 😍
Gece_mavim0 zynptnc 11+6 yazdım canım farketmemişsin sanırım 3. Ayımızın bitmesine 1 hafta kaldı cinsiyeti öğrenmeme de 🥰
zynptnc Gece_mavim0 yo gördüm başka bı postta 9 haftalık ultrason görüntüsünden cinsiyet yorumu yapılmıştı ondan sordum 😅
by_aytac -PembePapatyam- emin söylediniz oyseki beni goren her kes kız diyo😁Bu gün doktora gitdik erkek gibi ama tam emin deyilim dedi 12+2 olduk 16 haftada yine gidicem o zaman kesin söylerim dedi
by_aytac -PembePapatyam- ya hayırlısı olsun elbette ilk çocuğum sağlıklı olsun da başka bir şey istemiyorum🥰inşAllah sağlıkla hepimiz kucağımıza alırız. Çok teşekkür ederim canım🥰😘
-PembePapatyam- by_aytac rıca ederim tabiki öncelik sağlıklı olmaları gönlünden geçen olsun inşallah 😊