elfffglc Bebeğim sabah 7 olduğu zaman sağ tarafıma yumruk gibi baskı yapıyor 3-4 gündür böyle rahatsız ediyor ve uyanıyorum tekme falan değil baskı oluyor taş gibi ve gaz yapıyor nedeni nedir
hulyakeser elfffglc herkeste ayni mi bilmiyorum ama doktorum bana kasılma oluyor dedi yinede Doktoruna danis bnm 20 haftada baslamasti şimdi 30 haftalıgim biraz daha arttı
mucizegebelik6 elfffglc bende 20 haftaligim sabahları gaz ile birlikte baya sivriliyor karnımın bi tarafına. Elimle hafif ovuyorum geciyor ya da ayağa kalkıyorum hareket ediyorum
elfffglc hulyakeser bebek mi kasıyor ki acaba ama tam saat 7 oldu mu başlıyor içeride baya kasılma oluyor geçiyor biraz ovunca
hulyakeser elfffglc Evet öyle oluyor galiba bunun için sürekli dinlen en az 3 lt su ic cnm ama doktoruna da danış tabi
mucizegebelik6 elfffglc sabahları ve geceleri toplanma olabiliyormuş ama uzun sure o şekilde olması iyi degil derler. Genelde birde sola yatmaya çalış
elfffglc mucizegebelik6 öyle yapıyorum ama çok uzun sürmüyor ama oluyor her gün neredeyse 3-4 gün oldu