Tuba704
@PasaninAnnesi
@Edarya
bende en son 3 hafta önce gittim. 29a girecektim o zaman. Sordum ayda bir demişti ama emin de olamadım. Burada okuduğum ya da denk geldiğim kadarıyla iki haftada bir gidiliyor sanırım. Bi soraym istedim 🙏🏼 Teşekkür ederimmm