Kızlar arkadaşla aynı doktora gidiyoruz son zamanlarda 1 hafta arayla kontrole çağırıyor ama 35+4 te ani bi sancı ile doğuma girmiş ben de şimdi korkuyorum ailem yanımda değil eşim mesaili çalışıyor tek başıma kalıyorum evde erken doğum önceden belirti vermiyor mu 😟😟 veya sebepleri nedir