Dmlafrknomr 13 Haftalik hamileyim kizlar bu ikinci gebeligim oglumda cok fazla aserme olmadi canim oyle cok bisey istememisti bunda ruyamda istedigim seyi yiyorum resmen 😂 Yani ben her aserdigimi yemesem nolur acaba cunku bunun sonu yok gibi🤭
teletabi Dmlafrknomr ben oğlumda bi tatlı aşermiştim. Ve hiç biryerde yoktu yaşadığım memlekette. Sonuç olarak yiyememiştim. Bişey olmadı şükür🤣ilk ve tek aşermemdi sanırım şuan ikinciye hamileyim bunda aşermesemde yediklerim göze batmasın ayyy çok yiyosun demesinler diye aşerdim diyorum🤣🤣🤣
Dmlafrknomr teletabi Yaaa bende ilkinde asermemistim neyse bisey olmamasi guzel insAllah bizdede olmaz cunku her seyi canim istiyor 🤭😂
teletabi Dmlafrknomr aşerme birazda psikolojik sanırım ya çünkü bazen şey diyorum ben kendime saçmalama bunuda aşermezsin artık felan 🤣
Dmlafrknomr teletabi Ya bende oyle dusunuyorum ama ruyamda hic dusunmedigim bir meyve yiyorum diyorum tooooobe bu mevsimdede bu yenmez😂