Caglactn Arkadaşlar acil yardımcı olırmusunuz 29 haftalık hamileyim az önce afedersiniz ama peçetede kan vardı bu durumu yaşayan varmı çok korktum ağrım da vardı
teletabi Caglactn Doktorunuza ulaşın ulaşma inkanınız yoksa acile gidin derim. Ağrınızda varmış çünkü tedbirli olmakta fayda var her zaman🙏🏻
zeeynepp19 Caglactn Çok geçmiş olsun bi acile gidin isterseniz bende 29+5 im 2 gündür belimde ve kasığımda sancı var ağrılarınız nerenizdeydi acaba?
Serpiloral Caglactn bence hemen gitmelisin dün bende de oldu gitmedim bugün sabah geldim sancım çıktı yatırdılar beni serumlarla durdurmaya çalışıyorlar
Lulikli Caglactn çok geçmiş olsun hemen bi acile gidin kanama hamilelikte hiçbir zaman normal sayılmaz
Hacer188 Caglactn geçmiş olsun canım benimle aynısın hafta olarak ihmal etme hemen bı görün derim 29.hafta yani erken doğumda olabilir allah yardımcın olsun
Zeynepensar Çok geçmiş olsun amacım sizi korkutmak degil ama bugun kontrolümde azda olsa kanama su gelmesi sancıda hemen gel dediler gittigim hastanede üzücü bişy olmuş çok sıkı tembihlediler😭
diamond2635 Caglactn canım benim aynısı 22. Haftamda oldu sancım çıktı.Çok erken dönemde başlamıştı doktorum hemen hastaneye yatırdı o zamandan beri de ilaç kullanıyorum ve yatarak geçiriyorum hamileliğimi yarın 32. Haftaya gireceğiz.İhmal etmeden hemen gidin