Zeynephilal Kızlar rahmimde sanki bişey batıyor bıçak kesiği gibi bi acı olup anlık geçiyor bu neden olur bileniniz varmı
Beyza2727 Zeynephilal geçen bende de oldu o canım 1gün sürdü akşam üstü oldu böyle vajinamın içinde batma hisi kramp gibi
slmcnm2503 Zeynephilal benimde adetimden bir hafta önce başladı kuzum adet günümde pozitifi gördüm öncesinde hiç göstermedi ümitlendirmek istemem ama inşallah pozitiftir ❤️
merveanberoglu Zeynephilal ara ara bendede oluyor bide birden sarımsı ve çok fazla akıntı geliyor sonra kesiliyor
minikumutlar Zeynephilal bende de adet ağrısı gibi ağrı var 3 gündür bel ağrısı mide eksimesi gaz faln var bugün yada 15 inde olmam lazım pzt kan vericem inşallah bebiş vardır 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Happyy_mam93 Kizlar o hamilelik belirtisi olabilir benim adetimden bir hafta önce olmuştu sonra gebe olduğumu öğrendim
Zeynephilal Happyy_mam93 bende düşündüm o ihtimali adetime bir hafta var ama malum sabırsızlıktan denedim negatifti iğne batıyomuş gibi bi his bian noluyoruz oluyorum iki gündür ara ara batıyor saniyelik sürüyor
Zeynephilal Happyy_mam93 ediyordum üst üste olmayınca sadece moral bozukluğu verdiğini farkettim ve bıraktım mfk yöntemini denemeye başlamıştım
Zeynephilal merveanberoglu sizin normal zaman da damı o batma hissinden oluyor enfeksiyondan mı acaba
merveanberoglu Zeynephilal enfeksiyona dair belirtim yokki ama 2 gün önce olmuştu bugün yine oldu aniden geliveriyor bide çok geliyor
kemalim01 minikumutlar benimde bat 16 sı dayanamadım normal kaset test yaptım çıkmadı yarın kanda baktırsam çıkar mı acaba genel tahlillerim için sağlık ocağına gidecem gitmişken baktırsam kanda çıkar mı acaba