SeriYaman 6+5 terim Ağızda acı bi tat var normal mi kızlar biraz da halsizim hiç bir şey yapasım yok 😞
Minikkalp34 Şekerinizle ilgili bişi olabilir gerçi bebeğiniz çok yeni mide bulantısı tiksinme çok okuyor ilk başta belki ondandır