Merhaba anne adayları. 22+5 teyiz. İkili testler yapılırken 12 haftalık olduğumuzda kan ile birlikte bakıldı. Şimdi şehir Hastanesi’nde doktorun taini çıkmış. Özeller hem çok fazla ücret istiyor hem de Ocak ayından sonraya atıyor. İkili teslerim temiz çıktığı için üçlü testleri dahi gerekli görmedi doktorumuz. Çok şükür sağlıklı ilerliyoruz. Detaylı ultrasona girmek şart mı?