Salı günü kontrolde rahimde açıklık yoktu, nst’de sancı da çıkmadı.
Bugün akşam 8 gibi nişanım geldi ve akşamdan beri kasılmalara sancı eşlik ediyor. Sancılar regl sancısı gibi, 30 saniye falan sürüyor yaklaşık. Dayanılmayacak gibi değil ama son saatlerde sıklaştı. Henüz düzenli de değil aralıkları, 14 dakiyayla 7 dakika arası.
Acaba doğum sancısı böyle bişey mi?
Kaç dakikaya düştüğünde başlıyor doğum?