Eşimle ben saçlı başlı doğmuşuz. Aynı şekilde ailedeki çok kişi de maşallah saçlı. Bizim bebe de saçlı doğacak gibi tahmin tabi😁 kim hangi tarak setinden aldı. İlk başta keçi kılı olan ahşap tarak setlerinden alayım dedim ama ıslak saça uygulanmıyor diye duydum. Bebeğin saçlarını da kurutma makinesi ile kurutamayacağımızdan tarayarak kurutmak lazım. Plastik/ naylon artık ne derseniz o tarzdan mı tarak-fırça almalıyım. Sizler ne aldınız. Israrla şunu tavsiye ederim diyen var mı. Özellikle saçlı bebe anaları😃