viildaaannn Zeytininannesi01 evet ben aldım gayette iyi uygun fiyatlı öyle pamuklu yüzde yüz değil ama dışarıdaki mağazalar gibi iyi bence
Fdmgne Zeytininannesi01 ben daha dün yaptım kargoya bu gün verildi bile. İlk defa aldim bende bir yakınım tavsiyesiyle ürünlerini geldiğimde göreceğim fakat cok metheden oldu.
annembabam Zeytininannesi01 evet ben aldım, 105 liralıktı herhalde tanışma paketi gibi bir şey oldu benim icin🤰🥳🌸ama çok çok güzel yıkadım ütüledim . Hiçbir şey olmadı, kalın dokulu ürünleri . Memnun kaldım .
Zeytininannesi01 viildaaannn teşekkür ederim ☺️ bende baktım gerçekten fiyatlar uygun hiç yıkadınız mı çekme falan yapıyor mu
viildaaannn Zeytininannesi01 henüz yıkamadım kumaş öyle çekme yapacak gibi değil ama belli yani yerinden
Zeytininannesi01 annembabam Lolonscom da sorun yaşadığım için çok tedirginim 😔ama bu sitedende bakacağım bişeyler yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim 😊
FundaCeylan Zeytininannesi01 ben alışveriş çok yaptım ordan hemen de kargoya veriliyo gayet memnun kaldım her defasında