Ben uykuya aşırı düşkünüm çok çok severim nerde olduğum nasıl olduğum hiç önemli değil, kafamı koyduğum an uyurduM. Şu an asla uyuyamıyorum geçen gün sabah 7de uyudum dün 4te bugünde asla uykum yok 😞bazen hava alamıyormuşum gibi geliyor o zaman iyice kaçıyor uykum 😔 sabah doktor randevum var 1bucuk saat yol gideceğiz yolda uyurum artık diye düşünüyorum. O kadar kötü bi uyku düzenim var işte 😣😣