Böyle saat 7 den beri ara ara karnım sertleşiyo bebeğim toplanıyo böyle ağrı yoktu şimdide tuvaletim geliyo gibi bi ağrı oluyo karnımda gidiyorum afedersin büyük abdesti yapıyorum ama rahtlamıyo yanlarım da ağırıyo soğuk mu aldım acaba çorap giymemiştim soğuktu ev