NazAkyol06 Kızlar cinsiyetini kaçıncı hafta da öğrendiniz ? Biz şuan 11+6 günlüğüz. Pazartesi kontrolümüz var. Sizce öğrenebilir miyim gittiğimde ?
Kbra061888 NazAkyol06 ben 12. Haftada ikili tarama testinde öğrendim canım bebeğin pozisyonu uygunsa öğrenebilirsin 😇
asyaa15 NazAkyol06 12 De daha küçük biraz büyüsün demşiti devlet hastanesinde . 14.hfta da kıza benziyo demişti cnm 18 de kız dedi.ama özel e gidersen söylerler
AlyaEkmen_ NazAkyol06 11+3 de öğrendim pozisyon ve cihaz kalitesi çok önemli bizim bebek hiç saklamadı kendini 🥲 doktorumuz da yüzde 99 dedi hiç yanılmadi