20Merve20 periontolog prof a gidiyorum :) riskli gebelik uzmanı baya da sevilen bilinen bir hoca. Ben 2 doz biontech olduktan 3 ay sonra hamile kaldim. Eger doktorum 3. Asiyi olma sakın falan derse degistirmeyi düşünüyordum. Sağlığım iyi olacak ki bebeğim iyi olsun. Doktorumun dediğini size aynen yaziyorum.
“3. Aşının geldigi gün hemen oluyorsun”
- Aşım 13. Haftamda geliyor ocakta. Hemen olacağım. Biontech oneriyor doktorum zaten ben de onu olmustum.
Sinovac zaten bir ise yaramiyor. Yakınlarımı kaybettim maalesef sinovac asi olmus olan.
Bebegini kaybeden yakınım da oldu asisizdi🥺
Lutfen aşınızı yaptırın cekeceginiz 1 gunluk kol agrisi. :) asiri alerjik bir insanim gecmiste anaflaktik şok gecirdim ilac alerjisinden kalbim falan durmus ameliyatta sonra geri dondurmusler; ona ragmen kimse olmazken yabanci yayınları okumustum ailemdeki tum doktorlar oneriyordu biontech oldum. Hicbir sorun çıkmadı cok sukur. Agumentin bile icemiyorum normalde :)