Mylife1 selammm hiç endişelenme ben de 2 yılı geçik bekledim ve son 1 buçuk yılında öğrendim retrover uterus olduğumu. O doğuştan yapısal bir durum. Gebeliğe engel değil. En büyük engel stres doktorum bana git ya bi tatil yap kafayı dinle dedi. Akabinde işi bıraktım ve hamile kaldım. İlk gebeleiğim düşükle sonuçlandı yine ters olduğu için mi dedim hiç bile 3 ay sonra yine gebe kaldım ve 27. Haftadayız çok şükür. Rahim filmi de çekilmiştim hiç bişe yoktu. Kafana takma unut,bi tatiller ,düğünler falan gez bi dağıt kafanı 🤗 sen de hissedeceksin İnan bu tekmeleri, hep buna İnan 😘