Mylife1 hamile kaldığımda öğrendim,daha önce kaç kez muayene olmuştum fark edilmedi.Keseyi göremeye gittiğimizde söyledi doktorum.Kalp atışlarını da geç duyduk.
Doktorum tecrübeli olduğu için rahatlattı beni,başka doktor olsa boş gebelik diyebilirdi.
Benim de 1 yıla yakın hiçbir sebep yokken olmadı.
Ters olduğunu öğrenince acaba ondan mı olmadı diye düşündüm ama rahmi ters olup rahatlıkla hamile kalan da çok.
Stres yapmayın,inşallah nasip olacaktır.