serozzz Elimde 1 bucuk kutu 200 mg progestan var. dogum yapali 4 ay oldu. Hicbir ucret talep etmiyorum. Kargo prasini karsilayacak kisiye gonderim yapmak isterim. Adminler de izin verirse.
serozzz Papatyam2 adresinizi verirseniz size en kısa surede gönderim yapayım yalnız sadece kargo parasını siz ödersiniz dediğim gibi ücrt talep etmiyorum dua etmeniz yeter
serozzz Papatyam2 suan kargoya verdim. Ptt kargo ile gonderim yaptim. KP03531772378 kargo takip numaraniz. Telefon numarasi olmadigi icin sık sık kontrol edersiniz. 22 tl ucreti cikti haberiniz olsun. Rabbim yardimciniz olsun
_beybisolar123 Keşke ben daha erken görseydim bu postu 9+1 benimde günde 4 tane kullandığım için erken bitiyor eczanede evde var diye vermiyor ücretli alıyorum
serozzz _beybisolar123 üzüldüm simdi nasip degilmiş demekki. Sağlık ocaklarındanda yazdırabiliyorsunuz kac tane kullaniyorsaniz ona gore verir size ben 2 kutu birden aliyordum dunde 2 yada 3 kez kullandigim icin.
Ikigozumuncicegiii _beybisolar123 bende bı kutu 200 mg progestan var Tüp bebek istirahat inde olduğum için çıkamıyorum İstanbul’da ysaniz alabilirsiniz
_beybisolar123 Ben günde 4 tane kullanıyorum normalde de günde 3 kullanılıyormuş en fazla onyuzden erken bitiyor doktora yazdirinca 3 kutu yazabiliyorlar en fazlada