Kızlar 15 hafta 2 günlüğüz bugğn doktora gittik ama bebek secde pozisyonundaydı doktor baya ugrastı ama dönmedi dolayısyla öğrenmedik cinsiyetını yılbası gelmedn de alışverş yapmak istiyorum malum %50 zam gelicekmiş yarın tekrar doktora gitsem bebege zararı olur mu ya da ne zaman gidim