Seyda_syd Kizlar bugün ayrıntılı USG de çok yüksek oranda sıvı birikmesinin olduğunu ve dandy walker yada hidrosefali olacağı şüphesi kondu. Yarın konseye çıkacağım muhtemelen sonlandırmamı isteyecekler. Bu durumu yaşayan ve sıvının azalması olan var mı ?
Busrakzlkc Seyda_syd hidrosefalide annr karnında sıvı azalması söz konusu değil ama aldırmanız gerekmiyor. Doğduktan sonra şant ameliyatı gecirip normale dönen hastalar var. Hatta fizik tedavi ile normale çok yakın yaşayan hastalar mevcut.
Seyda_syd Bazı kişilerse beyindeki sıvının azaldığını ve normale döndüğünü duydum açıkçası o yüzden merak ettim
Busrakzlkc Seyda_syd kesin tanıda oyle bi durum olmuyo malesef ama sizinki kesin değilse başka bi doktora daha görünün emin olun durumdan